چقندر کا لوشن ،چہرے کی خشکی ٹھیک داغ دھبے ختم |

خوبصورتی حاصل کرنے کے لئے: ایک کپ کھیرا کا جوس ، ایک کپ گلاب کی شراب ، ایک کپ ناریل کا دودھ (ناریل کا دودھ) ، تینوں کو اچھی طرح مکس کریں اور ایک سپرے کی بوتل میں رکھیں اور ہر وضو کے بعد یا تین بار جلد پر چھڑکیں اور پھر ناریل ملک مارکیٹ میں دستیاب ہے ، لیکن اگر یہ دستیاب نہیں ہے تو اسے گھر پر ہی بنائیں۔ ایک کپ پانی میں ایک انچ ناریل کا ٹکڑا ڈالیں اور اسے اچھی طرح ملا دیں۔

پھر چیک کریں کہ آپ کا ناریل ملک تیار ہے۔ یہ آپ کے چہرے کے سائے کو بھی دور کرتا ہے۔ دال اور چہرے سے بنی ترکیب بالکل تازہ ہے: ایک کھانے کا چمچ دال پاؤڈر ، ایک چٹکی ہلدی ، آدھا چائے کا چمچ بیسن ، آدھا چائے کا چمچ خشک دودھ ، ان سب کو دودھ میں ملا کر لگائیں۔ اگر آپ کی جلد روغنی ہے ، تو پھر گلاب کی لیکور ملا دیں اور 20 منٹ تک ماسک کی طرح لگائیں ، تازہ پانی سے دھو لیں اور ایک تازہ چہرہ حاصل کریں۔ اس کو بہت اچھی طرح مکس کریں اور صبح و شام اس کو لگائیں۔ یہ آپ کی جلد کو سخت اور چمکدار بنائے گا۔ اسے مزید طاقت ور بنانے کے ل ، اس میں وٹامن ای کا کیپسول شامل کریں ، یہ آپ کے چہرے کو چمکائے گا۔ چمچ چاول اور چہرہ روشن کریں: ایک چمچ چاول لیں ، ایک چٹکی بھر ہلدی ڈالیں ، ابال لیں ، پھر اس کو ملا دیں ، آدھا چمچ بیسن ڈالیں ، دودھ میں ملا دیں اور ماسک کی طرح بیس منٹ تک لگائیں۔ انشاء اللہ آپ کا چہرہ دھونے کے فورا بعد ہی نتیجہ سامنے آجائے گا۔
دنوں میں ، چائے کو سائے سے صاف کریں: آدھا چمچ ورچوس (ورسیس آپ کو گروسری اسٹور پر مل جائے گا) ، ایک چٹکی بھر ہلدی ، آدھا چائے کا چمچ لیموں کا رس تینوں کے ساتھ ملایا جائے ، جہاں سائے ہیں۔ * آدھے گھنٹے تک مساج کریں پھر چہرہ دھو لیں۔ انشاء اللہ پندرہ دن میں آپ کا چہرہ سائے سے پاک ہوجائے گا۔ کچھ دن میں رنگ کی تبدیلی دیکھیں: ایک کھانے کا چمچ چاول کا آٹا ، ایک چمچ بادام پاؤڈر ، آدھا چمچ شہد اور لیموں کا عرق ، ایک چمچ انڈا سفید ، آدھا چمچ خشک دودھ ، وٹامن ای کا ایک کیپسول۔ جلد خشک ہے ، اسے تازہ دودھ میں ملائیں۔ اگر یہ تیل ہے تو ، ہر چیز کو اچھی طرح سے گلاب کی لیکور میں ملا دیں اور اسے ماسک کی طرح لگائیں۔ جس دن انڈے کی سفیدی مکس نہ ہو تو اس کو ہلکا سا پتلا کریں اور بیس منٹ ہلکے ہاتھوں سے اس کی مالش کریں اور سوکھ ہونے سے پہلے اتاریں۔ اپنے ہاتھوں کا رنگ بدلتے دیکھیں۔ رات کو لگائیں۔ صبح ایک تازہ چہرہ حاصل کریں۔

دو انجیروں کو آدھا کپ زیتون کے تیل میں ڈوبیں۔ کچھ دن بعد ، یہ نرم ہوجائے گا۔ ان کو اچھی طرح سے مکس کریں۔ یہ قدرتی مکسر بن جائے گا۔ آرام سے اور تھوڑی پیار کے ساتھ اپنے چہرے پر کسی جھاڑی کی طرح لگائیں۔ اگر آپ دس منٹ کے بعد اپنا چہرہ دھوانا چاہتے ہیں تو اسے دھو لیں ، ورنہ اسے اچھی طرح سے صاف کریں اور سونے کے لئے چلے جائیں اور ایک تازہ ، تازہ چہرے کے ساتھ صبح جاگیں۔ گلیسرین میں تھوڑا سا لیموں کا جوس ، تھوڑا سا اوپر اور اگر ممکن ہو تو ایک چائے کا چمچ چقندر کا عرق ملا کر ہونٹوں پر لگائیں۔ ایک ہفتے میں ، ہونٹ قدرتی طور پر گلابی ہوجائیں گے۔ ۔۔ سوکھ اور سیاہی ختم ہوجائے گی۔ نرم اور ہموار ہیلس: دو چمچ پیٹرولیم جیلی ، گلیسرین اور ایک چائے کا چمچ یورک ایسڈ پاؤڈر ملا کر پھٹے ہوئے ایڑیوں پر لگائیں۔ پیر نرم اور ہموار ہوجائیں گے۔ اپنی خوبصورت آنکھوں میں شرم اور کاجل لگائیں۔ اور پھر کمال دیکھنے جائیں۔ فیشن کے نام پر فحاشی سے دور رہیں۔

صرف اپنے جائز تعلقات کے ل اپنی پوری کوشش کرو۔ اللہ تعالٰی آپ کو اپنے خزانے سے لونڈیوں کی طرح خوبصورتی عطا فرمائے گا ، خدا کرے اپنے چہرے کے ساتھ ساتھ اپنے کردار کو خوبصورت بنائیں۔ انشاء اللہ ، آپ اللہ اور دنیا دونوں کو خوبصورت اور خوبصورت لگیں گے اور جب بھی آئینے میں دیکھیں گے ، آپ مسنون دعا ضرور پڑھیں۔ یہ آپ کے اچھوں کو بھی بہتر بنائے گا ، بد نظر سے بچائے گا اور اس سے زیادہ سنت کا اجر الگ سے دیا جائے گا۔ اسی طرح چقندر لوشن سائے کو دور کرنے اور سوھاپن کو دور کرنے کے لئے بھی بہت موثر ہے۔ آدھا چقندر لیں اور اس کو اچھی طرح پیس لیں اور اس میں ایک ڈالیں۔ اس میں ایک چمچ ایلو ویرا جیل شامل کریں اور آدھا لیموں نچوڑ کر اچھی طرح مکس کرلیں اور نائٹ کریم کی طرح استعمال کریں۔ انشاءاللہ ہر طرح کی خشکی دور ہوجائے گی ، سیاہی مٹ جائے گی اور چہرہ پر گلو اور چمکنے والے بھی ظاہر ہوں گے۔ اللہ ہمارا حامی و مددگار رہے۔

About admin

Check Also

بو علی سینا اور لڑکی

کہتے ہیں کہ قدیم زمانے میں ایک رئیس کی بیٹی گھوڑا سواری کے دوران گھو …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *