Breaking News

پیشاب کا بار با رآ نا اور پیشاب کے بعد قطروں کا آ نا بالکل ختم

وہ اللہ تعالیٰ  کا تحفہ ہے  گرمی کی وجہ سے ہونے والے  جو امراض ہیں  جن کو لے کے انسان  بے انتہا پریشان ہے۔ اس کا بہترین علاج    کچھ بیماریاں ایسی ہوتی ہیں  جو موسم کے ساتھ  منسلک کرتی ہیں۔ جن کا تعلق موسم کے ساتھ براہِ راست ہوتا ہے۔  انہی بیماریوں میں سے ایک بیماری ایسی بیماری ہے تیزابیت  جلن     جیسے ہی گر میاں آتی ہیں  تو جن لوگوں کے اندر  ایسی بیماری ہوتی ہے تیزابیت ہوتی ہے ۔ ان کا مرض بے انتہا بڑھ جا تا ہے اور اس تیزابیت کے بڑھنے کی وجہ سے جسم سے سیک نکلنا  بدن سے اتنی ہیٹ نکلنا کہ پاس بیٹھا ہوا شخص بھی  اس کو محسوس کر ے۔

ہاتھوں اور پاؤں کے اندر سیک نکلنا ۔  جلن کی وجہ سے  سینے میں جلن کا ہو جا نا  پیشاب کرتے ہوئے پیشاب پاس کرتے ہوئے  وہاں جلن کا محسوس ہونا پخانہ پاس کرتے ہوئے وہاں پر جلن کا محسوس ہو نا پخانہ  کرنے کے بعد اس  جگہ پر جلن کا ہو جا نا   جلن کا احساس  یہ تیزابیت کی وجہ سے ہمارے بدن میں ہونے والے  وہ امراض ہیں   جس سے لوگ بے انتہا پریشان ہیں اور گر میوں میں یہ امراض تو انسانو ں کو حلقان کر  کے رکھ دیتے ہیں  ان مرضوں میں جو لوگ مبتلا ہوتے ہیں  جیسے گرمی کی شدت بڑھتی ہے میرے بھائیو ان کا مرض بھی بڑھتا ہے اور دوائیاں کھانے کے باوجود دوائیاں لینے کے باوجود جب افاقہ محسوس نہیں ہوتا  تو میرے بھائیو میری بہنو یہ جلن ان کی زندگیوں کو اجیرن بنا دیتی ہے۔

رب تعالیٰ نے   ان ساری چیزوں کے لیے گرمیوں میں جو بہترین انعام تحفہ  پیدا کیا ہے وہ خربوزہ ہے میرے بھا ئیو خربوزہ رب تعالیٰ کا وہ انعام ہے  وہ خوبصورت نعمت ہے ۔  جو تیزابیت کو ختم کرنے میں  جس کی مثال نہیں ملتی میرے بھائیو اور میری بہنو خربوزے کے اندر رب تعالیٰ نے  وہ   خصوصیات رکھی ہیں جوآپ کی تیزابیت کو ختم کر تی ہے خربوزہ گرمہ اور سردہ یہ ایک ہی خاندان کے تین  لوگ ہیں۔ یہ تینوں کی خصوصیات رب تعالیٰ نے ایک بنائی ہے خربوزہ  نہ صرف تیزابیت کو ختم کرتا ہے جلن کو ختم کر تا ہے۔

میرے بھا ئیو اور میری بہنو ہاتھ اور پاؤں کی  جلن کو ختم کر تا ہے  پیشاب کی جلن کو ختم کر تا ہے سینے کی جلن کو ختم کر تا ہے پخانہ کرنے کے بعد  جو  جلن ہوتی ہے اس کو ختم کر تا ہے قبض کو دور کر تا ہے بواسیر کی بہترین دوائی ہے۔  میرے بھائیو اور میری بہنو  خربوزہ  اپنے اندر  یہ گرمی کی وجہ سے جو جسم کے اوپر دانے نکل آتے ہیں یہ گرمی کی وجہ سے جو سکن خراب ہو جاتی ہے اس کے لیے بہت ہی مفید ہ

About admin

Check Also

کسی خوبصورت عورت کے شوہر نے اچانک داڑھی رکھ لی ، جب پڑوسن نے عورت سے پوچھا یکا یک تبدیلی کیسے آئی تو اس نے کیا جواب دیا ؟ ارشاد بھٹی کی ایک دلچسپ غیر سیاسی تحریر

مستنصر حسین تارڑ کا کہنا ’’کچھ لوگوں کو ’کیسے ہو‘ نہیں بلکہ ’کیوں ہو‘ کہنے …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *