دس روپے میں ملنے والا ننا پودا گھر میں لگا لیں۔

سٹیویا – یہ کیا ہے؟ جس میں ایک سالانہ کے طور پر درمیانی علاقے میں بڑی ہو گئی ہے نیم مرطوب بارہماسی پلانٹ. یہ ایک جنگلی جھاڑی، زیادہ شاخ ہے. اونچائی تقریبا 70 سینٹی میٹر ہے. ایک جوڑے مقام کے ساتھ، سادہ نکل جاتا ہے. پھول چھوٹے، سفید ہے. آپ برتن میں سٹیویا کے بڑھنے کے لئے فیصلہ کرتے ہیں تو ایسا ہے، تو آپ مناسب سائز منتخب کرنے کے لئے ضرورت کونیو نظام بہت اچھی طرح سے تیار کیا جاتا ہے اور اب سب سے اہم – کیوں اتنی مقبول سٹیویا کے ہے؟ مادہ کس قسم، اس کے پتے میں موجود یہ سب سے بہتر طور پر کام کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

چینی کے متبادل؟ چلو ساتھ نمٹنے کے کرنے دیں. بے شک، سٹیویا a پتیوں گلیکعثاڈیس پر مشتمل ہے – سٹیواعثادی. یہ ہے کہ چینی کے مقابلے میں 300 گنا میٹھا ایک قدرتی مادہ ہے۔ لہذا، ایک میٹھی دانت کے لئے ایک طریقہ ہے آپ کی پسندیدہ مٹھائی، کینڈی، سینکا ہوا سامان کھاتے ہیں، اور مادہ کیلوریز پر مشتمل نہیں ہے ہے میں شکر کی مخالفت، اس کی شخصیت کے بارے میں فکر نہیں کرتا ذیابیطس کے مریضوں کے لئے، معذور گلوکوز تحول اور قلبی بیماریوں کے ساتھ لوگوں کو ایک حقیقی تلاش سٹیویا کے لئے ہے اس چینی کی صرف قدرتی ینالاگ، دنیا اتنی دیر پہلے، گھر پر ایک پلانٹ کئی صدیوں کے لئے کاشت جبکہ سیکھا ہےاس کے پتے تازہ استعمال کیا جاتا ہے یا خشک فارم، اور استعمال میں آسانی کے لئے، آپ کو ایک فارمیسی سے ایک شربت یا نچوڑ خرید سکتے ہیں۔

بہت سے غیر معمولی استعمال کے بجائے چینی کی چھوڑتا ہے، اور اچھی وجہ کے لئے. انہوں نے مختلف مشروبات، کافی، چائے اور کاک میں شامل کر رہے ہیں. ایک سبز ٹنگ کے اور جس سے آپ کے لئے استعمال کرنے کا ایک مخصوص ذائقہ، باوجود، سٹیویا کے یہ ممکن آپ کی صحت اور شخصیت کو نقصان پہنچانے کے بغیر مٹھائی کھانے کے لئے ہوتا ہے. اس صورت میں، پلانٹ گرم کیا جب اس کی خصوصیات کو تبدیل نہیں کرتا، تو یہ کیک، جام اور دیگر برتن بنانے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. یہ مستحکم اور کم درجہ حرارت، اسی طرح تیزاب ہے. یہ منجمد، اسی طرح پھلوں کے رس اور مشروبات، اورینج اور لیموں سمیت کی تیاری، اسی طرح سے موزوں سٹیویا کے لئے کے لئے کا مطلب ہے۔

اس پلانٹ اور کس طرح چند جانتے جبکہ اس کا استعمال کرنے کے لئے،، لیکن آہستہ آہستہ مقبولیت میں اضافہ ہوا ہے، لوگ ایک دوسرے کے بیج منتقل کرنے کی اور ہمیں کس طرح گھر میں اور کاٹیج میں ان کے بڑھنے کو بتائیں. آج ہم اگاتے ہیں اور شہد گھاس کا استعمال کرنے کے بارے میں بات کریں پودے لگانے سے پہلے، اور اس سے بھی زیادہ سٹیویا کے کیا ہے میں جاننا اچھا، استعمال کرنے کے لئے. اس پلانٹ کی دواؤں کی خصوصیات ہر ہیں ہر بلسٹ کو معلوم ہے، لیکن ہم سب سے پہلے کا تجزیہ وہ جسم دیتا مفید اشیاء دے ہے. تاریخ کرنے کے لئے، مطالعہ کہ پتیوں وٹامن اے سی پی اے کے ساتھ ساتھ ٹریس عناصر، ضروری تیل، پاولسکحراڈیس، سیلولوز کی زیادہ مقدار پر مشتمل اس بات کی تصدیق کی ہے

About admin

Check Also

آپ ایک ہفتے میں دو لاکھ روپے کمانا چاہتے ہیں تو یہ خبر پڑھ لیں

اگر آپ فلم اور ٹی وی کے شعبے میں دلچسپی رکھتے ہیں اور سیر و …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *